Lite ditt och datt
När man läst en massa böcker ska det egentligen skrivas inlägg, men nej riktigt så blir det inte idag. Snor istället en enkel enkät som jag hittade hos Anna. 1. Ljudbok eller bok i handen? Jag lyssnar inte på ljudböcker. Har försökt…