Några fina timmar framför mig

4 thoughts on “Några fina timmar framför mig”
  1. Har helt missat SvB-katalogen, så jag beställde den alldeles nyss. Seminarieprogrammet brukar jag ta tag i helgen innan bokmässan startar… haha… ;D

    1. För mig är halva nöjet med mässan att planera den. Sedan orkar jag aldrig göra ens hälften, men det är okej. Ska gå på en del skolrelaterat under torsdagen tänkte jag.

Comments are closed.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.