Idag tänker jag ta det riktigt lugnt och som sällskap har jag en trevlig bok av Åsa Hellberg.
Slö onsdag
4 thoughts on “Slö onsdag”
Comments are closed.
Idag tänker jag ta det riktigt lugnt och som sällskap har jag en trevlig bok av Åsa Hellberg.
Comments are closed.
This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.
Den där såg jag omnämnd någonstans igår och blev väldigt nyfiken. Det ska bli intressant att höra vad du tycker om den sedan 🙂
ser ut som en bok passande bokbubblare ;-))
Lättläst och munter helt klart!
Och snyggt omslag 😉